در حوزه فروش آنلاین مشاوره رایگان می دهیم.

شناسایی نیاز مشتریان

قبل از هر کاری لازم است نیاز مشتریان را به خوبی درک کنید. ساخت سیستم و بهینه سازی فروش بدون شناخت دقیق مشتری و شناسایی الگو های رفتار آنها ریسک بالایی دارد و می تواند منجر به شکست پروژه شود.



قبل از هر کاری پاسخی برای موارد زیر داشته باشید:
  • کسب و کار من چه نیازی را از چه گروهی از افراد جامعه با چه سنی بر طرف می کند؟
  • پرسنای مناسب کسب و کار من چه دسته هایی می باشد؟
  • چرا با وجود رقبا ، مشتری از من خرید می کند؟
image

ایجاد مزیت رقابتی

داشتن مزیت رقابتی نا عادلانه شما را در بازار از سایر رقبا جلو می اندازد. اگر محصول شما مزیت رقابتی خاصی ندارد پس در کسب و کار آنلاین آن نیز کار فروش دشوار می گردد.



قبل از هر کاری پاسخی برای موارد زیر داشته باشید:
  • چه مزیتی کسب و کار من را از بقیه مستثنی می کند؟
  • آیا کسب و کار من تنها تقلیدی از سایر کسب و کار هاست؟
  • چقدر زمان لازم است تا رقبا کل کسب وکار شما را کپی کنند؟
image

جریان مالی

جریان مالی ناپایدار و حرکت با بدهی بالا از جمله عوامل مهم در پایداری کسب و کار هستند. چنانچه کسب و کار شما با ناملایمت های اقتصادی روبه رو شود تا چه میزان می توانید خود را پایدار نگه دارید؟



قبل از هر کاری پاسخی برای موارد زیر داشته باشید:
  • نسبت جریان بدهی به درآمد شما چگونه است؟
  • بات ماینینگ فرآیند زمان بری را طی می کند. آیا به دنبال نتیجه زود هنگام هستید؟
  • توسعه نرم افزار متناسب با سطح جریان نقدی شما تعیین می گردد.
image

توسعه نرم افزاری

اینکه شما از چه تکنولوژی برای توسعه نرم افزار ی خود استفاده کنید، نیاز به بررسی شرایط کسب و کار شما دارد. استفاده از CMS ها در مواردی که کسب و کار مشابه CMS ها هستند توصیه می گردد.



مواردی که باید از نظر تطابق تکنولوژی با کسب و کار شما بررسی شوند:
  • حدس می زنید تعداد تراکنش شما در ماه چقدر باشد؟
  • حدس می زنید تعداد بازدید در روز و ثانیه سایت شما چقدر باشد؟
  • چقدر احتیاج به ابزار برای رفتار شناسی کاربران دارید؟
  • آیا کسب و کار شما نیاز به BI دارد؟
  • چه ریکامند سیستم هایی را برای فروش آنلاین خود در نظر گرفتید؟
image
image